15 April 2009

Hui jun bully my aeroplan aa!!

todae semasa at pusat sumber...{rin sedang taking a nap}


tat foo shi yao(hui jun kai sai lou)...
very sienx so he...
make an aeroplane and play wif me

wah play till very siok dy..oo..
firstly de aeroplane was like this ^^then suddenly becum ..
like this>>
tau ini semua perbuatan siapa??


hehehe...
ini semua adalah perbuatan miss toong hui jun...
then i ask her go make me 1 more aeroplane...
she kata..:''saya tak tau make aeroplane''
=.=...then i pigi ask her ...ambil ok绷 ...and cello*-tape
then here now my ''master piece''... lol..

a ok-绷 aeroplane....hehehe...

see see pretty le...
after rin bangun i noe...
she kata me very noisy...ehehehe..
lol..sorry la...><...u blame
hui jun lo..
reason adalah...
becux she
bully my aeroplane!!!

1 comment: